Job 20 van 64


Report this listing

Solliciteren



Payroll Assistant - met ervaring


Functie

Je komt terecht bij een gekend bedrijf in Antwerpen - regio Berchem.
Je komt terecht in een fijn team, die je met plezier de kneepjes van het vak leren. Er is oog voor welzijn van de medewerkers. Er is mogelijkheid tot home office en opleidingen.


Jobomschrijving

Als Payroll Assistant draag je bij tot een correcte en tijdige verloning van alle medewerkers. Je beantwoordt sociaal juridische vragen en volgt de personeelsdossiers op. Dit doe je in nauwe samenwerking met je HR collega's. Interesse in een hard HR rol in Antwerpen? Solliciteer nu!

  • Je staat, samen met je collega's, in voor een correcte én tijdige loonsverwerking.
  • Je beantwoordt alle HR en sociaal juridische vragen.
  • Je houdt de personeelsdossiers up to date.
  • Je ondersteunt op administratief vlak.
  • Je durft verbetervoorstellen doen.
Kortom, een afwissende functie op de HR afdeling, met focus op payroll / Hard HR.

Jouw profiel

.

Aanbod

  • Je komt terecht in een gekend bedrijf gevestigd in regio Berchem.
  • Het gaat om een vaste rol op fulltime basis.
  • Je werkt 35u per week en bouwt hier 26 vakantiedagen op.
  • Na de inwerkperiode kan je 2 dagen thuiswerken.
  • Naast het brutoloon ontvang je ook extra legale voordelen. je krijgt maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering, een netto onkostenvergoeding en personeelskorting.
  • Het bedrijf is heel vlot te bereiken met het openbaar vervoer.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht